تولدی دیگر

خوش آمدید

تولدی دیگر

خوش آمدید

می نویسم تا زنانگی هایم را پیدا کنم..چیزی که اموزش داده نشده اما از ازل در وجود من نهاده شده است..می خواهم با زن لوند درون خودم آشتی کنمدوست دارم در این راه کمکم کنید و همراهم باشید و انتقاد سازنده کنید..پیشاپیش از اینکه وقتتون رو در اختیارم می گذارید ممنونم..

بایگانی

آخرین مطالب

من هستم

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ

سلام من شما خانم ها و آقایون دوست داشتنی را فراموش نکردم

این روزها داره اتفاق های خوبی برام میفته به زودی براتون میگم

دعا کنین همه چی به بهترین شکل ممکن پیش بره

برام دعا کنین دوستتون دارم

۹۴/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی