تولدی دیگر

خوش آمدید

تولدی دیگر

خوش آمدید

می نویسم تا زنانگی هایم را پیدا کنم..چیزی که اموزش داده نشده اما از ازل در وجود من نهاده شده است..می خواهم با زن لوند درون خودم آشتی کنمدوست دارم در این راه کمکم کنید و همراهم باشید و انتقاد سازنده کنید..پیشاپیش از اینکه وقتتون رو در اختیارم می گذارید ممنونم..

بایگانی

آخرین مطالب

من دوست داشتنی ام

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

سلام

ممنون از دوستان گلم که با محبت مطالب رو مطالعه می کنن

بانوی من باور کن که عزیزی..تو آینه نگاه کن..میتونی خودت را شایسته بدانی؟

بانوی مهربان من..زیبایی تبلوریست از باورها و عقاید تو نسبت به خودت آیا عقایدت نسبت به خودت زیباست..بانوی عزیز من میتوانی خودت را شایسته بدانی؟و لایق؟

اگر همین لحظه به ملکه ای تبدیل می شدی اجازه میدادی سکه هایی را که برای تو نثار می کنند قسمت دیگران شود؟خودت را لایق می دانستی؟لایق این شکوه و قدردانی؟یا اینکه تصور میکردی که آنها حتما یک طوریشان شده است؟!و در دلت می خواستی که خودت هم انها را جمع کنی؟

می توانی  لبخند بزنی و صاف بنشینی؟آرام باشی و به خودت عشق بورزی؟

بانوی عزیز من!مدتی است که فهمیدم اینکه خودت خودت را شایسته بدانی تعیین کننده خیلی چیزهاست..خیلی چیزها..تو ملکه ای ملکه ی زیبا و خانم من..

بانوی من به دست هایت نگاه کن از ناخن ها و پوست دست هایت پیداست که چقدر خودت را دوست داشته ای،چقدر؟

روزی چند بار به دست هایت،که خالق آفرینش و شکوه هستن نگاه می کنی؟به دست هایت بوسه بزن و از انها تشکر کن..

به خودت در آینه لبخند بزن و دوستی با خودت را لطیف شروع کن..

تو عزیزی..

پ.ن:خوشحالم که می نویسم ،خوشحالم که شما رو دارم که اینجارو می خونید،دوستتون دارم و حرفاتون رو می شنوم

۹۴/۱۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
بانوی من

نظرات  (۴)

و در اخر ما میمانیم و یک کاغذ سپید و یک قلم

مهربان باش شاید فردایی نباشد ...

دوست داشتید به منم سر بزنید موفق باشید

پاسخ:
سلام عزیزم حتما
خداوندا با من کلامی بگو.....
هرچند کوتاه.....
وشایدهم با زبان دل....
دیگرلحن و کلام این مردم برایم غریب است....
پاسخ:
آمین
وجود هیچکس غمها را ازبین نمی برد اما کمک میکند با وجود غمها محکم بایستیم ، درست مثل چتر خوب که باران را متوقف نمی کند ، اما کمک می کند آسوده زیر باران بایستیم … ابرها به آسمان تکیه می کنند ؛ درختان به زمین ؛ و انسانها به مهربانی یکدیگر … گاهی دلگرمی یکی چنان معجزه می کند که انگار خدا در زمین کنار توست ! جاودان باد سایه کسانیکه شادی را علتند نه شریک ، و غم را شریکند نه دلیل … … زندگیتان پر از آدم های خوب...
پاسخ:
سلام عزیزم
واقعا جاودان باشند
خیلی خوشحالم بانو که به من سر زدی
باز هم منتظر شما هشتم
خدایا . . . .
انقد خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمی کند!
مرا در آغوش بگیر . . .
دلم آرامش خدایی را می خواهد
. . .
پاسخ:
سپاس از حضوزتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی